0
(0)

Exista vreo protectie sau o modalitate prin care pot seta un delay de cateva minunte pentru conectarea pe server?

Da, există modalități de a implementa o protecție care să impună un delay de câteva minute pentru conectarea pe server. Acest lucru poate fi util pentru a preveni atacurile de tipul flooding sau pentru a împiedica jucătorii să se conecteze prea rapid și să supraîncarce serverul.

Una dintre cele mai simple modalități de a implementa un astfel de delay este prin utilizarea unei liste de așteptare pentru conectare. Când un jucător încearcă să se conecteze, acesta va fi adăugat automat în lista de așteptare și va trebui să aștepte un anumit interval de timp (de exemplu, 5 minute) înainte de a fi permis să se conecteze la server.

Pentru a implementa această funcție, va trebui să adăugați o secțiune de cod în scriptul serverului care să gestioneze lista de așteptare pentru conectare. Această secțiune de cod va trebui să verifice dacă un jucător se află deja în lista de așteptare și, dacă nu, să îl adauge la aceasta și să seteze un timer pentru intervalul de așteptare.

În timpul acestui interval de așteptare, jucătorul va fi informat cu un mesaj personalizat că trebuie să aștepte până la expirarea intervalului de timp. După expirarea acestui interval, jucătorul va fi eliminat din lista de așteptare și va putea să se conecteze la server.

Este important să rețineți că implementarea unui astfel de delay poate afecta experiența jucătorilor și poate reduce numărul de jucători care doresc să se conecteze la serverul dvs. Prin urmare, ar trebui să luați în considerare avantajele și dezavantajele acestei funcții înainte de a o implementa.

Cum pot face acest lucru?

Implementarea unui sistem de așteptare pentru conectare cu un delay se poate face prin modificarea scriptului serverului GTA San Andreas multiplayer. Pentru aceasta, urmați următorii pași:

  1. Deschideți fișierul server.cfg într-un editor de text și adăugați următoarea linie pentru a activa conectarea la server cu parolă:
phpCopy codercon_password <parola>

Înlocuiți „parola” cu o parolă de siguranță pe care doriți să o utilizați pentru a proteja serverul.

  1. Descărcați și instalați un editor de script, cum ar fi Pawno, care vă va permite să editați scriptul serverului.
  2. Deschideți scriptul serverului (de obicei, acesta se numește „gamemode.pwn”) în Pawno și căutați funcția OnPlayerConnect(). Această funcție este apelată atunci când un jucător se conectează la server.
  3. În interiorul funcției OnPlayerConnect(), adăugați următorul cod pentru a verifica dacă jucătorul se află deja în lista de așteptare:
scssCopy codeif(!IsPlayerInQueue(playerid))
{
    AddPlayerToQueue(playerid);
}
  1. În afara funcției OnPlayerConnect(), creați două funcții noi: IsPlayerInQueue() și AddPlayerToQueue(). Funcția IsPlayerInQueue() va verifica dacă jucătorul se află deja în lista de așteptare, iar funcția AddPlayerToQueue() va adăuga jucătorul în lista de așteptare și va seta un timer pentru intervalul de așteptare.
  2. În funcția AddPlayerToQueue(), adăugați următorul cod pentru a adăuga jucătorul în lista de așteptare și pentru a seta un timer pentru intervalul de așteptare:
arduinoCopy codeg_PlayerQueue[g_QueueSize] = playerid;
g_QueueSize++;

SetTimerEx("RemoveFromQueue", (g_QueueDelay * 1000), false, "i", playerid);

Înlocuiți „g_QueueDelay” cu numărul de secunde pentru intervalul de așteptare (de exemplu, 300 pentru 5 minute).

  1. În funcția RemoveFromQueue(), adăugați următorul cod pentru a elimina jucătorul din lista de așteptare după expirarea intervalului de așteptare:
scssCopy codepublic RemoveFromQueue(playerid)
{
    for(new i = 0; i < g_QueueSize; i++)
    {
        if(g_PlayerQueue[i] == playerid)
        {
            for(new j = i; j < (g_QueueSize - 1); j++)
            {
                g_PlayerQueue[j] = g_PlayerQueue[j + 1];
            }
            g_PlayerQueue[g_QueueSize - 1] = INVALID_PLAYER_ID;
            g_QueueSize--;
            break;
        }
    }
}
  1. Pentru a afișa un mesaj de așteptare pentru jucători, adăugați următorul cod în funcția OnPlayerConnect():

Soluţia de găzduire SAMP rapidă şi sigură, cu uptime 99% garantat şi numeroase funcţionalităţi de la € 2.99/luna -> Vezi oferta

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

As you found this post useful...

Follow us on social media!